سلام خانما آزمایش گلوکز دادم کسی می‌تونه تفسیر کنه

تصویر
۴ پاسخ

یه کوچولو کم خونی داری ،
قندت و بقیه خوبه

قندت خیلی خوبه آفرین

قندت عالیه نرماله

اینمممم هس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و👶 مامان ماهلین و👶 هفته سی‌ونهم بارداری