سلام کسی بلد تفسیر کنه آزمایش گلوکز رو؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه عزیزم رنج نرمالش را کنارش زده ناشتا باید بین 65تا 100باشه از شما 83هستش
یک ساعته باید بین 65تا 180 باشه از شما 168دو ساعته هم باید بین 65تا 140باشه از شما 122هستش به نظر من خوبه

یه ساعتت بالاس بقیش خوبه

خوبه فقط ۱ ساعت بعد از گلوکز بالاست

فکر کنم یکم قندت بالاست

سوال های مرتبط

مامان هستی کوچولو🩷🩷 مامان هستی کوچولو🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین و👶 مامان ماهلین و👶 هفته سی‌ونهم بارداری