سلام مامانا جواب ازمایش گلوکز کسی میتونع تفسیر کنه

تصویر
۶ پاسخ

سلام خانما پروتئین نگاه کنید اونم منفی نیست

تا حالا توی گهواره ندیدم کسی قندش از من بیشتر باشه😂😂😂😂😂

زیاد بالا نیست بهت رژیم غذایی میده

عزیز قندبارداری داری ولی نگران نباش کنترل میشه و بعدزایمات بلافاصله خوب میشی

قند ناشتا و یک ساعته بالاست

متاسفانه قندت بالاست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هستی کوچولو🩷🩷 مامان هستی کوچولو🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین و👶 مامان ماهلین و👶 هفته چهلم بارداری