۳ پاسخ

کم‌خونی خفیف (احتمالاً از نوع مزمن یا مرتبط با التهاب)

شواهدی از عفونت یا التهاب (افزایش نوتروفیل‌ها و WBC)

قند خون طبیعی

اگر علائمی مانند خستگی، سرگیجه، تب، تکرر ادرار، سوزش ادرار یا درد شکم دارید، حتماً با پزشک مشورت کنید.

قندت خوبه ولی عفونتت بالاس حتما ببر متخصص داخلی

قندت عالیه خدارو شکر
بقیه رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین و👶 مامان ماهلین و👶 هفته چهلم بارداری
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی