۸ پاسخ

سلام عزیزم خوبی مبارکه نی نی داری که الان داشتم پیام‌های قبل و میخوندم قرار بود مثبت شد بهم خبر بدی انشاالله بسلامتی دختر گل تو بغل بگیری کلی خوشحال شدم برات

با بیمه صفر امروز انجام دادم

اصفهان بدون بیمه ۴۶۰

من با بیمه رفتم ۴۷ تومن شد

آزادش حدودای یکو پونصده یکم شاید کمتر
بابیمه هم انجام میدن

با بیمه حدودا ۳۰۰

از طرف بهداشت رایگان شد

امروز انجام دادم ،با بیمه تامین اجتماعی نزدیک ۲۵۰ تومان شد

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری