۲ پاسخ

من از هشت هفته دیابت بارداری گرفتم انسولین میزنم دو مدل. ولی هفته ۲۶ دوباره ازمایش‌‌چهار مرحله دادم گلوکز ندادم چون قند رو میبره بالا.

آزمایش دادم ولی چون دیابت داشتم از اون پودر گف نمی‌خواد بخوری ناشتا با دو ساعت بعد ناشتا دادم

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد