خانما کسی جدیدا رگام زده؟ چنده قیمتش؟

۶ پاسخ

برای چی هستش عزیزم؟

من خریدم ده روز پیش آزاد یکو‌ پانصدو خورده ایی

من دوماه پیش زدم ازادش ۱۴۰۰بود با بیمه نیرو مسلح شد ۱۳۰

من قراره بزنم 3 سوم منم نمیدونم چنده

سلام عزیزم من با بیمه زدم ۲۹۰ تومن

من بهمن ماه خریدم یک ملیون چهار صد تومن

سوال های مرتبط

مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۷ ماهگی
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد