سلام کسی هست که آمپول رگام زده باشه؟؟

۵ پاسخ

من گروه خونیم با همسرم مثبت ومنفی ولی دکتر چیزی نگفته

من زده بودم بارداری های قبلیم درد نداره موقع زدنش ولی بعدش باید یه مقدار بشینی چون ممکنه حالت خدای نکرده بد بشه .به من اینطور میگفتن یه ده دقیقه تو درمانگاه میشستم بعد میومدم خونه.

مامان اولیم ببخشیدا ولی
برای چی میزنن؟

نه درد نداره من امروز زدم

من

سوال های مرتبط

مامان پسرکم🐭🩵 مامان پسرکم🐭🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد