سلام مامانا کسی امپول رگام زده شرایط خاصی داره؟؟

۶ پاسخ

‌عریزم درخواست میدین

من زدم نه عزیزم شرایط خاصی نداره فقط نباید امپولش جای گرم باشه از داروخونه بخر سریع برو کلینیک برات تزریق کنن چیز خاصی نیست

من زدم چون گروه خونیم منفی بود شوهرم مثبت. شرایط خاصیم ندارهرعضلانیه باید به باسن بزنی

گروه خونی خودت و همسرت اگه مثبت و منفی باشه رگام میزنن

نه شرایط خاصی نداره

من زدم نه شرایطی نداره عضلانیه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم🐭🩵 مامان پسرکم🐭🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 ۱ ماهگی