اره زدم مثل امپول معمولیه اصلا نه درد داره نه عوارض
منم زدم عزیزم اگه گروه خونی خودت و همسرت مثبت منفیه حتما باید بزنی من ۲۷ هفته زدم
من زدم عزیزم، مثل اینکه دو مدل داره ، زیرجلدی و عضلانی، برای من عضلانی بود نه درد داشت نه عوارض، خانمه که برام زد هم گفت فکر کنم باید دو دز بزنی ،که با دکترم مشورت کردم گفت نیاز نیست، دز دوم اگه گروه خون بچه هم با تو فرق داشت بزن، تا بعد از زایمان دیگه نیاز نیست بزنی
من زدم عزیزم
منم دکترم گفته باید بزنم
من هفته دیگه باید بزنم
منک نزدم گفتم شاید عوارض داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.