سلام مامانا کسی تو 28هفتگی آمپول رگام زده

۷ پاسخ

اره زدم مثل امپول معمولیه اصلا نه درد داره نه عوارض

منم زدم عزیزم اگه گروه خونی خودت و همسرت مثبت منفیه حتما باید بزنی من ۲۷ هفته زدم

من زدم عزیزم، مثل اینکه دو مدل داره ، زیرجلدی و عضلانی، برای من عضلانی بود نه درد داشت نه عوارض، خانمه که برام زد هم گفت فکر کنم باید دو دز بزنی ،که با دکترم مشورت کردم گفت نیاز نیست، دز دوم اگه گروه خون بچه هم با تو فرق داشت بزن، تا بعد از زایمان دیگه نیاز نیست بزنی

من زدم عزیزم

منم دکترم گفته باید بزنم

من هفته دیگه باید بزنم

منک نزدم گفتم شاید عوارض داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 ۱ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری