۲ پاسخ

آره عزیزم‌من سر بچه اولم هم این یکی زدم...چون خونم منفی هستش

سلام عزیزم بله من هم بارداری اولم هم این دومی رو زدم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم🐭🩵 مامان پسرکم🐭🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 ۱ ماهگی
مامان 🩵Ayhan🩵 مامان 🩵Ayhan🩵 ۴ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی