خانوما کسی آمپول رگام زده واسه گروه خونی

۸ پاسخ

من زدم

من زدم

من با بیمه تامین اجتماعی گرفتم ۳۴۰تومن

من ۱۵ هفته زدم

من بچه اولم تو۷ماه زدم دومیم دکترگفت هیجده هم برم ازمایش بازنیازباشه همون ۷ماه بزنم

کیا میزنن

منم باید بزنم

ازهفته‌۲۸‌ببعدمیزنن

سوال های مرتبط

مامان طلا خانم مامان طلا خانم هفته بیست‌وهشتم بارداری