فکرکنم مادرمنفی باشه میزنن،ولی بازبادکترت مشورت کن
نه . لازم نیس
اگه شما منفی بودی همسرت مثبت باید میزدی. مثل من
منم oمثبتم دکتر گف اگ منفی بودی نیاز بود بزنی
نه عزیزم نیاز نیست
نه ارحاش شما مثبت همسرت ارحاش منفی هست شما نیازی نداری
خانومی که گروخونی ارحاشش منفی باشه اون باید بزنه مثل من
نه نیازنیس
نه مادر منفی باشه نیاز تزریق بشه
اگه گروه خونی خودت منفی باشه باید رگام بزنی
اره باید بزنی
خودت باید منفی باشی
منم چون گروه خونیم منفی بود زدم هفته ۸ بودم
نه نیاز نیس
نه اگه گروه خونی خودت منفی بود باید میزدی من الان زدم اومدم
اگر مادر گروه خونیش منفی باشه نیازه
برای شما نیازی نیست
دکتر بهت میگه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.