گروه خونی منO+همسرم O_امپول رگام نیازه بزنم؟

۱۵ پاسخ

فکرکنم مادرمنفی باشه میزنن،ولی بازبادکترت مشورت کن

نه . لازم نیس
اگه شما منفی بودی همسرت مثبت باید میزدی. مثل من

منم oمثبتم دکتر گف اگ منفی بودی نیاز بود بزنی

نه عزیزم نیاز نیست

نه ارحاش شما مثبت همسرت ارحاش منفی هست شما نیازی نداری
خانومی که گروخونی ارحاشش منفی باشه اون باید بزنه مثل من

نه نیازنیس

نه مادر منفی باشه نیاز تزریق بشه

اگه گروه خونی خودت منفی باشه باید رگام بزنی

اره باید بزنی

خودت باید منفی باشی

منم چون گروه خونیم منفی بود زدم هفته ۸ بودم

نه نیاز نیس

نه اگه گروه خونی خودت منفی بود باید میزدی من الان زدم اومدم

اگر مادر گروه خونیش منفی باشه نیازه
برای شما نیازی نیست

دکتر بهت میگه دیگه

سوال های مرتبط

مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد