من و شوهرم هردو b+ هست گروه خونیمون باید رگام بزنم؟

۶ پاسخ

نه،الان من گروه خونیم منفیه همسرم مثبت ،من رگام زدم

نه یکی منفی یکی مثبت باشه باید بزنن

نه خانم منفی آقا مثبت آمپول میخواد

نه عزیزنمیخواد رگام بزنی تومنفی باشی رگام میزنن واست

اره دکتر باید میداد

ن گلم

سوال های مرتبط

مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان طلا خانم مامان طلا خانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری