گروه خونی من Oمثبت همسرم Oمنفی باید رگام بزنم آیا و چند هفتگی ؟؟؟؟

۳ پاسخ

شما منفی باشی باید بزنی

اگر شما منفی بودی همسرت مثبت باید بزنی برای شما نیاز نیست

خیر.

سوال های مرتبط

مامان طلا خانم مامان طلا خانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری