خانما من O+شوهرم O_باید امپول رگام بزنم؟

۴ پاسخ

نه عزیزم اگر شما منفی بودی باید میزدی

نه ،اگه برعکس بود باید میزدی

نه جانم نه

نه اگر شما گروه خونیت منفی بود باید میزدی

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان نوردیدم مامان نوردیدم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری