خانما آمپول رگام رو چند هفته باشی میزنن؟

۶ پاسخ

عزیزم دکتر گفت اگه خونریزی داشته باشی باید هفته ۱۳ بزنی
ولی اگه نداشته باشی باید ۲۸ هفته بزنی
و اینکه بعد اینکه زایمان هم کردم برام زدن

۲۸ هفته تا ۳۲ هفته من هر سه بچه ام زدم

۲۸ هفته

تا قبل از 28 هفته

این آمپول برای چیه

امپول رگام تو بارداری اول موقع زایمان و تو بارداری دوم از هفته۱۲ توصیه میشه بزنن

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری