خانوما آمپول رگام رو کیا میزنن تو‌چند هفته؟؟

۷ پاسخ

منم باید بزنم دکتر گفته تو شش یا هفت ماه بزن ...

منم باید بزنم خودم منفی شوهرم مثبته

به من گفت تو هفت ماهگی بزن

به پا میزنن یا به دست ؟🤦🏻‍♀️😬

وقتی گروه خونی مادر منفی و پدر مثبت باشه اگه لکه بینی و خونریز نداشته باشی و هفته ۲۸ و موقع زایمان میزنن

منم قراره بزنم

فک کنم گروه خونی پدر و مادر مثبت و منفی باشه باز دقیق بپرس از ۲۸ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان رکسانا 🎀🍒 مامان رکسانا 🎀🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری