خانوما آمپول رگام چیه و کیا باید بزنن؟!

۴ پاسخ

خون زن وشوهر مثبت ودیگری منفی باشه باید بزنید
و اگه بچه به دنیا اومد و خونش به مادر نخوره باز مادر باید بزنه
چون اگه نزنید دور از جون بچه بعدی رو رحم پس میزنه و عضو خاطی حساب میکنه و مرده به دنیا میاد دور از جون

من باید بزنم تو 28هفته ولی اگ لکه بینی داشته باشم زودتر باید بزنم
برای خانمایی ک گروه خونی منفی و همسرشون مثبت باشه میزنن

اگر مادر منفی باشه باید بزنه اگرمثبت هستین نیازی نیست

قانونش هفته 28میزنن برای مادرایی که گروه خونی منفی دارن
ولی من چون خونریزی داشتم هفته 12 زدم

سوال های مرتبط

مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نوردیدم مامان نوردیدم روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌وهشتم بارداری