امپول رگام چیه خانمها

۵ پاسخ

خانوما الان براشوهرمن ABمثبته من oمثبتم بایدبزنم

من او منفی هستم همسرم مثبت برای این ک خونه بچه با بدن من سازگار باشه و نارسایی نشه 28 هفته رگام تزریق میکنن
من سر بارداری قبلیم بخواتر توپول رگام ک برام نزدن بچمو 9 ماهگی قبلش نارس شد از کم خونی از دست دادم

اگه شما گروه خونیتون منفی باشه همسرتون مثبت باید تزریق کنید

فکرکنم وقتی یکی منفی و یکی مثبت باشه باید زد منظورم زن وشوهره

برا کسایی که گروه خونی زن و شوهر مثبتو منفی هست 7ماهگی باید بزنن مثلا آمنفی یکی باشه یکی آمثبت

سوال های مرتبط

مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان یاسان مامان یاسان ۲ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۶ ماهگی
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری