خانوما ببخشید آمپول رگام چیه برای چیه بچه باید زده بشه

۷ پاسخ

من زدم برای مادرایی که گروه خونی منفی داشته باشن..۲۷ هفته میزنن ولی من چون لکه بینی داشتم دکتر گفت بایدبزنی

بنظرم اگر دکتر گفته حتما بزن من بچه اولم به لطف رگام زردی نداشت اینم امیدوارم همینطور باشه

اگه گروه خونی خودت منفی باشه،شوهرت مثبت،آمپول روگام میزنن تا از زایمان زودرس،مشکلات جنینی جلوگیری کنه،چون ممکنه گروه خونی جنین به پدر بره و بدنت اونو به عنوان یه مشکل تلقی کنه

من گروه خونیم منفی بود دکتر گفت باید‌بزنی که روی بچه تاثیر نذاره خدایی نکرده دچار بیماریهای خونی نشه خداروشکر درد نداش🤧

اگه گروه خونی شما مثلا Oمنفی باشه میگن آمپول رگام

گروه خونی مادر منفی باشه پدر مثبت باشه امپول میزنن که نینی دچار اختلال نشه، مثلا زردی بیش از حد و باقی موارد.

گروه خونی مادر منفی باشه میزنن،که تناقض ایجاد نشه بین خون مادر و بچه

سوال های مرتبط

مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد