من زدم برای مادرایی که گروه خونی منفی داشته باشن..۲۷ هفته میزنن ولی من چون لکه بینی داشتم دکتر گفت بایدبزنی
بنظرم اگر دکتر گفته حتما بزن من بچه اولم به لطف رگام زردی نداشت اینم امیدوارم همینطور باشه
اگه گروه خونی خودت منفی باشه،شوهرت مثبت،آمپول روگام میزنن تا از زایمان زودرس،مشکلات جنینی جلوگیری کنه،چون ممکنه گروه خونی جنین به پدر بره و بدنت اونو به عنوان یه مشکل تلقی کنه
من گروه خونیم منفی بود دکتر گفت بایدبزنی که روی بچه تاثیر نذاره خدایی نکرده دچار بیماریهای خونی نشه خداروشکر درد نداش🤧
اگه گروه خونی شما مثلا Oمنفی باشه میگن آمپول رگام
گروه خونی مادر منفی باشه پدر مثبت باشه امپول میزنن که نینی دچار اختلال نشه، مثلا زردی بیش از حد و باقی موارد.
گروه خونی مادر منفی باشه میزنن،که تناقض ایجاد نشه بین خون مادر و بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.