سلام خانوما کسی آمپول رگام زده ؟
چند بار باید بزنیم

۵ پاسخ

فک کنم منفی در مثبت باشی باید بزنی

امپول رگام برای چه گروه خونی هستش؟!

من یه بار هفته ۸ زدم لکه بینی داشتم

زمانی که لکه بینی داشته باشی
هفته ۲۸ تا ۳۲
و بعد زایمان

دوران بارداری یه بار تو هفته ۲۸تا۳۲
یه بارم بعد از زایمان اگه گروه خونی نوزاد مثبت باشه

سوال های مرتبط

مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوروش و کیمیا مامان کوروش و کیمیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری