خانوما کسی جدیدا امپول رگام زده؟؟چه قیمته؟

۶ پاسخ

باید ۲۸هفتع بزنی من رفتم بخرم آزاد ۲ملیون

بدون بیمه حدود یک و سیصد و با تامین اجتماعی من گرفتم حدود صد. و بیست تومن

ازحلال احمربگیرین کمتره

عزیزم رگام مورد تایید تامین اجتماعی هست من تازه گرفتم ۱۳۹ تومن .
با بیمه تامین اجتماعی
آزاد بخوای بگیری یک و خورده هست قیمتش

من چندماه پیش گرفتم بدون بیمه یک وخورده ای شد

اجی میشه تاپیکم ببینی جواب آزمایش غربالگری گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیستم بارداری
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیل مامان نیل هفته بیست‌وپنجم بارداری