۴ پاسخ

من سر پسرم حدود یک سال نیم پیش آزاد زدم 1700 با بیمه گفت 300 ولی من چون شوهرم سرباز بود مجبور شدم آزاد بزنم

آره من زدم مادر های rh منفی در هفته ۲۸ باید بزنن
اما اگر خونریزی داشتن در هفته های پایین با تجویز پزشک میزنن
هر داروخانه ای هم نداره
من هلال احمر ۱۲فروردین ۱۳ آبان گشتم اون تایم نداشتن آخر از یک داروخانه شبانه روزی پیدا کردم
فقط هم با نسخه میدن
الان حتما اون مراکزی که گفتم دارن🐣🐣🐣🐣🫂🌹♥️♥️♥️♥️

بیمت‌ چیه؟
من هنوز وقتش نشده برم

من خریدم ۶۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری
مامان نیلا کوچولو مامان نیلا کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نوردیدم مامان نوردیدم روزهای ابتدایی تولد