خانما هزینه انومالی چنده ازاد هست یا با بیمه میشه رفت؟

۲ پاسخ

۳تمن دادم

چقد زیاد شده من اسفند رفتم آزادش ۱/۹۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی ۵ ماهگی
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری