هزینه سونو آنومالی چنده دخترا؟
آزاده یا با بیمه

۸ پاسخ

۲۹۰۰ شد واسه من

من زنگ زدم پرسیدم گفت ۲۲۰۰

اکثر جاها بدون بیمه است
ولی تکمیلی هم قبول میکنن بعضی مرکز ها
فقط زود برو نوبت بگیر

با بیمه ۱۷۸۰

من دیروز رفتم ۳۴۵٠

من ۶ تومن شد

بشدت بستگی داره کدوم سونوگرافی بری

من رفتم ۳۸۰۰ ازاد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری