خانما سونو آنومالی آزاده یا با بیمه حساب میشه؟

۹ پاسخ

اگه جایی بری که بیمه تون قبول کنه بله.بعضی جاها هیچ بیمه ای قبول نمیکنن.من با نیروهای مسلح رفتم جایی که قبول میکرد ۸۰۰با سونو واژینال کم کرد

ازاده ۱۳۰۰

تازه ما بیمه نیروهای مسلح داریم تکمیلی این یکی اصلا ب بیمه حساب نشد خیلیم گرون

ازاده من امروز زنگ زدم گفت ۵تومن 😩

آزاد هست
با بیمه هم هست
الان دیگ ۹۰ درصد مراکز سونو بیمه هم قبول میکنن
همه ی ازمایشگاه هاهم همینطور

میپرسن بیمه ت چیه ببینن شامل میشی .من سلامت بودم آزاد حساب شد

نه عزیزم آزاده

آزاد مگه بری بیمارستانهای که دولتی هستن ازقبل نوبت بگیری

با بیمه هم حساب میکنن ولی من شهر خودمون پرسیدم آزاد گفت ۱۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری