سلام خانوما . سونو آنومالی هزینه ش آزاده یا با بیمه؟

۶ پاسخ

آزاد
من اون روز رفتم ان تی انجام دادم گفت ان تی آزار انومالی هم آزاد

ن عزیزم با بیمه هم انجام میدن

کلا غربالگری همه جا ازاده

ازاده برا منم. چند روز پیش گرفتم شد ۵ تومن

آزاده

شهر ما که همه سونو ها آزاده

سوال های مرتبط

مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری