من رفتم الان نوبت گرفتم برای دوازدهم وقت داد بهم بعد گفت ۴ و ۵۰۰ تومن میشه هزینش
من ۲۶ اسفند رفتم شد یک میلیون و پنجاه هزار تومان .عروس عموم هفته پیش همون جای من رفته دو و خورده ای
من ک دوقلویی شد ۶۵۰۰
تک هم فکر کنم ۳۸۰۰
من ۱۰فروردین رفتم شد ۱۵۰۰
۲ م و ۸۰ ت
من نهم وقت دارم برا انومالی و اکو قلب جنین هرکدوم گفتن ۶ و خورده میشه ☹️
من پرسیدم گفتن بین۲/۷۰۰تا۳
باز فردا میخام برم درمانگاه شاید با تکمیلی قبول کنه
والا شیراز گفتن شیش مگه پیشرفته تر هم هست ک ی نفر داده انومالی پیشرفته هشت تمن
من دیروز ازاد انجام دادم ۴۳۰۰
من ازمایش حدود 2 تومن
سنو 1400
من سه روز پیش رفتن ۳۳۰۰ شد
بستگی داره من ی مرکز رفتم گفت ۴۳۰۰ با اینکه معلوم نبود کی سونو میکنه
ولی ی مطب خصوصی رفتم بهترین دکتر ۲۸۰۰
من ۴روز قبل سال رفتم بدون نسخه۲۱۰۰
بعد. سال همون شده ۵میلیون👩🏻🦯
من هفته پیش انومالی انجام دادم
انومالی پایه ۳/۸۰۰
انومالی پیشرفته۸ تومن
من ۱۴ ام نوبت دارم از سونوگرافیم پرسیدم گف بستگی ب نسخه هر فرد داره حدودا ۲ میلیون
من بجنوردم دوازدهم نوبت دارم گفتن2500
من با بیمه ۳ تومن شد دیروز
هر جنین ۳۴۰۰ دادم
یعنی ۶۸۰۰
من ۱۲ ام نوبت زدم ۶۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.