سلام دوستان هزینه آزاد سونو آنومالی چقدره ؟؟

۷ پاسخ

تهران ۵۵۰۰

کلا ازاد نزدیک 4 تومن

من تازه رفتم ۳میلیون و ۱۵۸

ما کرجیم ۲۲۰۰

انومالی چیه من ازهیچی سردرنمیارم

۴ تومن به من گفتن

گفتن 3 تومن اینا

سوال های مرتبط