دوستان سونو انومالی چجوریه؟ هزینه اش چقدره؟

۴ پاسخ

من دیروز رفتم برا سونو ان تی چن نفر اومدن برا انومالی پذیرش شدن آزادش ۵۵۰ با بیمه ۴۵۰

آزاد ۲۵۰۰

من فردا میخوام ب م

من رفتم سونوگرافی خورشید ۳۶۰۰ هزینم شد

سوال های مرتبط

مامان مامان هامین و.. مامان مامان هامین و.. هفته بیستم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته چهاردهم بارداری