۹ پاسخ

برا من ۱۷۰۰

۱۷۰۰ با سی دی

۲۴۰۰ شد

واسه من بابیمه سلامت مرکزخصوصی رفتم شد900

انتی ۲۵۵۰
آنومالی ۲۸۵۰
جایی که من رفتم اینو بهم گفتن البته انتی که رفتم داپلر هم کنارش بود تو فاکتور خود انتی رو زده بود ۱ داپلر ۱۵۰۰
حالا آنومالی هنوز نرفتم بدونم کنارش سونوی دیگه ای هم واسم انجام میده یا نه

من ۱۷۰۰ هزینشه پرسیدم

هر شهری فرق داره
من ۱۱۰۰دادم

برای من آزاد ۱۱۰۰

متفاوته برای من۲۵۰۰شد

سوال های مرتبط

مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته چهاردهم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا هفته چهلم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیوان💙 مامان کیوان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری