سلام هزینه سونو آنومالی اسکن چقدره؟؟؟

۴ پاسخ

بسته به شهرتو جایی که میری داره
من با داپلر ۴۵۰۰ دادم

۱۲۸۰اگه طول سرویکسم باشه باهم میشه۱۶۰۰

۲۵۰۰ تا ۳ تومن البته بستگی به ایتمهایی داره ک واست نوشته

با داپلر و سونو واژینال سرویکس ۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان النا وهانیه مامان النا وهانیه ۹ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بابک مامان بابک ۱ ماهگی
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی