خانوما هزینه انومالی اسکن چقدره ؟

۹ پاسخ

1400شد

من یه ماه پیش دادم ۱۳۰۰

من فردا نوبت دارم پیش وحید علیزاده باجگیران هزینه اینترنتی پرداخت کردم شد۱۲۴۰

خیلی هزینه غربالگری دوم بالاست من دیروز آزمایشش رو دادم شد سه تومن سونو هم مونده

مال من ۱۱۵۰

من رفتم شد ۲۸۰۰ بدون بیمه

من همین الان دارم میام از آنومالی، ۲ و خورده ای شد برا من

۱۲۰۰رفتم

مال من ۱۸۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا هفته چهلم بارداری
مامان النا وهانیه مامان النا وهانیه ۹ ماهگی
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه ۷ ماهگی
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی