هزینه سونو انومالی اسکن چقدره فردا میخوام برم

۱۱ پاسخ

مال.من نرفتم.هنوز ولی زنگ زدم گفت 4500 میشه

گرمسار ۷ونیم

منم دو روز پیش رفتم ، ازاد شد دو میلیون ششصد. تهران هستیم

من گرگان انجام دادم ۲۵۰۰

بستگی داره به شهرتون، برای من شد ۲۲۷۰ قم انجام دادم

من سی ام شیراز انجام دادم با سونو برای طول سرویکس ۸ تومن

باید زنگ بزنی هر کی هر چقدر دستش برسه میکنه

من ۴۵۰۰ دادم

من شهرستان انومالی انجام دادم ۲۸۰۰

سلام من دوسه هفته پیش رفتم 2860شدالبته ازادبیمه قبول نکرد

بستگی داره کجا بری
برا من ۸۵۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته نهم بارداری
مامان النا وهانیه مامان النا وهانیه ۹ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری