مال.من نرفتم.هنوز ولی زنگ زدم گفت 4500 میشه
گرمسار ۷ونیم
منم دو روز پیش رفتم ، ازاد شد دو میلیون ششصد. تهران هستیم
من گرگان انجام دادم ۲۵۰۰
بستگی داره به شهرتون، برای من شد ۲۲۷۰ قم انجام دادم
من سی ام شیراز انجام دادم با سونو برای طول سرویکس ۸ تومن
باید زنگ بزنی هر کی هر چقدر دستش برسه میکنه
من ۴۵۰۰ دادم
من شهرستان انومالی انجام دادم ۲۸۰۰
سلام من دوسه هفته پیش رفتم 2860شدالبته ازادبیمه قبول نکرد
بستگی داره کجا بری
برا من ۸۵۰۰ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.