خانم های گل هزینه انومالی اسکن چقدره ؟

۱۶ پاسخ

من بیستم فروردین رفتم دو میلیون و سی دادم

۲تمن...

من دیروز رفتم ۱۱۳۰ و خورده ای بود که ۲۰۰ و خورده ای با بیمه تامین اجتماعی حساب شد و خودم ۸۷۷ دادم ...چندجا دیگه پرسیدم میگفتن ۱۷۰۰,۱۸۰۰

ازمن2 گرفتن

سلام من شیراز انجام دادم
2734 هزینه سونو آنومالی
540 هزینه سونو واژینال برای تعیین طول سرویکس

۳ تومن

بستگی به جاش داره ولی مراکز خصوصی ۱۵۰۰تا۲تومنه با دکتر رادیولوژی

من ۳ تومن دادم.

من آزاد رفتم ۱۷۰۰

میگن ک 5 تومن تو شهر ما . آزاد

من ۲۳ فروردین ۱۷۰۰ شد

من 1500 رفتم چهارتومنیشم هس

من ۲۷۰۰ سونوم شد ۷۶۰۰ ازمایش😒

۲۸۰۰.

سلام من رفتم انومالی وزنش گف۲۱۷وزنش کمه یانرمال ؟

۱۲۰۰همین الان اومدم😅

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا هفته چهلم بارداری
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهشتم بارداری