۱۵ پاسخ

از من انومالی شد1500

داخل نوراباد قبول نمیکنن بیمه

من ۴ اسفند رفته بودم شد ۸۰۰

هزینه اش واسه من شد ۱۳۰۰

من ۲تمن دادم ۱۸هفته

3میلیون و 700

من با بیمه سلامت هشتصد دادم

قبل عید بدون تعرفه سال جدید بیمارستان اپادانا رفتم خیلی خوب بود با اکو قلب چهارمیلیون دادم

دو هفته پیش
۳ تومن دادم.

من 1200تومن شد

هر جا یه جور میگیره من یکجا رفتم گفت یکنهصد یه جا دیگه رفتم گفت دو چهارصد هر جا یه چی میگه منم تو عید بود ۱۸ هفتم نرفتم تعطیل بود رفتم پیش دکترم یکی دیگه نوشت دیگه نمیدونم باید برم

من انجام دادم یک میلیون شیشصد

من۲۵ فروردین ۱میلیون ۶۵ دادم با بیمه تامین اجتماعی

بیمه قبول نمیکنن ازاد حساب میشه نوراباد

سه ملیون یا ۳۰۰ تومن ؟

سوال های مرتبط

مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه صورتی🩷 مامان جوجه صورتی🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا هفته چهلم بارداری
مامان النا وهانیه مامان النا وهانیه ۹ ماهگی
مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری