سلام خانوما هزینه سونو آنومالی چقدر میشه کسی جدیدا رفته؟

۱۳ پاسخ

تبریز بهاران ۲ تومن

سلام وقت بخیر من این هفته انجام دادم بچه ای 4میلیون

۲۲۰۰ قیمت کردم من فردا هم میخام برم

من سه روز پیش رفتم ۵۶۰۰ شد

شهر با شهر فرق داره ، واسه ما ۴/۵۰۰

من رفتم ۵ تومن

واسه من ۶ و خورده ای

من رفتم بابیمه 1900

من رفتم ۱/۸۰۰

نزدیک ۳تومن

۲۵۰۰۰۰۰ به بالا ولی بازم بستگی به سونوگرافی ها داره

من ماه پیش رفتم ۶.۷۰۰

۳/۹۰۰

سوال های مرتبط

مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری