درویشی و ساغر و راشدی هم پسیدم همه ۴۵۰۰ بودن
من هفته پیش رفتم مقصودلو ۴۵۰۰ بود
۴۵۰۰
بدون بیمه ۲۷۰۰
با بیمه ۲۴۰۰
من ۲۴۰۰ دادم
من پرسیدم گف تا ۳ در نظر داشته باش
با دفترچه ۲۸۰۰ ازاد ۴۸۰۰ سمت ما البته
من ۵و۵۰۰ شد البته انومالی پیشرفته
دیروز رفتم ۶تومن شد
من ۱۰ میلیون سیصد 😐😐 نمیدونم چرا انقدر گرون شد همه تو گهواره ۳-۴ تومن داده بودن
سلام من دیروز رفتم ۲۲۷۰بود خیلی جای بدی بود چهار بار انجام دادم خون به دلم کرد تا گفت سالم چندبار گفت دستاش نیست صورتش نیست اگه برگردم به عقب نمیرم پیشش امیدوارم شما برین جای خوب
۳ تومن
من انومالی ، طول سرویکس، داپلر همش شد ۴۳۰۰
من ۲۵۰۰ شده بود اسفند ماه
زنگ بزنین از مراکز شهرتون بپرسید
من شهرستان دادم ۲۱۰۰
نزدیک به چارشد
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.