من دیروز پرسیدم فقط سونو ۶ میلیون البته + داپلر و طول سرویکس 🤫
بنظرتون زیاد نیست؟
من دادم۵۵۰۰
دیروز رفتم ۲۴۰۰
من هفته پیش۲/۴۰۰رفتم تامین اجتماعیی هست بیمه
من دومیلیون خورده رفتم یه هفته پیش
خیلیا نرخشونو بردن بالا ۶ و خورده ایع
ولی شیراز پیش یزدان پناه رفتمگرون نکرده بود نرخو شد ۳۸۰۰
پیش پریناتولوژیست رفتم سونو و سونو داخلی برای طول سرویکس انجام دادم شد ۶۳۰۰ هفته گذشته
من پرسیدم برامن ۳ وخردی میشه
من ۱۶۰۰ با طول سرویکس دادم عزیزم اونم ازاد
۶٫۵۰۰ انورمالی و داپلر باهم
من یه هفته پیش رفتم ۲۵۰۰
3200 )11فروردین
نمیدونم ولی میدونم خیلی گرونننن🙂😂💔
سونو سه و هفتصد..ازمایش پنج ودویست..ولی هر شهر مختلفه
من نهم فروردین انجام دادم ۴۵۰۰
من تازه انجام دادم ۳۳۰۰
تو شهر ما ۵/۵۰۰
من پیش پریناتولوژیست انومالی و طول سرویکس دیروز دادم تقریبا ۷/۷۰۰
الان خیلی رفته بالا شنیدم من قبل عید شد ۱۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.