هزینه انومالی چقدره خانوما

۱۹ پاسخ

من دیروز پرسیدم فقط سونو ۶ میلیون البته + داپلر و طول سرویکس 🤫
بنظرتون زیاد نیست؟

من دادم۵۵۰۰

دیروز رفتم ۲۴۰۰

من هفته پیش۲/۴۰۰رفتم تامین اجتماعیی هست بیمه

من دومیلیون خورده رفتم یه هفته پیش

خیلیا نرخشونو بردن بالا ۶ و خورده ایع
ولی شیراز پیش یزدان پناه رفتم‌گرون نکرده بود نرخو شد ۳۸۰۰

پیش پریناتولوژیست رفتم سونو و سونو داخلی برای طول سرویکس انجام دادم شد ۶۳۰۰ هفته گذشته

من پرسیدم برامن ۳ وخردی میشه

من ۱۶۰۰ با طول سرویکس دادم عزیزم اونم ازاد

۶٫۵۰۰ انورمالی و داپلر باهم

من یه هفته پیش رفتم ۲۵۰۰

3200 )11فروردین

نمیدونم ولی می‌دونم خیلی گرونننن🙂😂💔

سونو سه و هفتصد..ازمایش پنج ودویست..ولی هر شهر مختلفه

من نهم فروردین انجام دادم ۴۵۰۰

من تازه انجام دادم ۳۳۰۰

تو شهر ما ۵/۵۰۰

من پیش پریناتولوژیست انومالی و طول سرویکس دیروز دادم‌ تقریبا ۷/۷۰۰

الان خیلی رفته بالا شنیدم من قبل عید شد ۱۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه ۷ ماهگی
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی
مامان مهرداد مامان مهرداد ۲ ماهگی
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد