سلام خانوما هزینه انومالی چقدره

۱۶ پاسخ

آزاد ۲۵۰۰ شد برا من

درمانگاه امام محمدباقر ۱۱۰۰ میگیره ولی آقایه اگه مشکلی ندارین من خودم رفتم مطب صفورا طاهر ۱۸۰۰ گرفت

برای من آزاد شد ۲ و نیم

من با سونو واژینال و یه شلوار که برا سونو داده بودن ۲۲۰۰ شد ولی بدون اونا ۱۵۰۰ حدودی میشد

من با بیمه ام شد ۶۰۰تومن

برا من سونو فقط شد یک و ۴۰۰

امروز پرسیدم گفت ۵۴۰۰

برامن ۱۶۰۰شد رنگی

من اهوازییم من یک میلیون وچهارصدوپنجاه شد

اینجا سونو ۹۸۰ شد بیمه روستایی با نسخه

خانوما انتی گفتن آزمایشش ۱۵۰۰ منم ۵۰۰ شد

بمن 1670 گفتن شنبه قراره برم

۴/۵۰۰دادم

فکر کنم بستگی به شهرتون داره. چون من قیمتهای متفاوت دیدم که اعلام میکنن. مثلا برای من سه و خورده ای شده

ازمایشش ۲۹۰۰سونو نمیدونم

برای من شد ۱۶۷۰

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه ۷ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری