سلام خانوما هزینه سونوگرافی انومالی چقدره؟

۱۰ پاسخ

فقط سونو بود ۱۳۰۰شد

۲۲۰۰ برا من

با بیمه تامین ۸۰۰ دادم

سونو ۱۳۰۰هستش من دیر رفتم وقت ازمایش گذشنه بود ازمایشم ۱۵۰۰ میشع جمع۲۸۰۰میشع

من سونو انمالی 1280 سونو واژینال شد 1280 ک ازم 1 تومن گرف

2۴۰۰

منم۱.۳۸۰

2900🙄

جای ما ۱۳۰۰

من با طول سرویکس شد ۲ ت

سوال های مرتبط

مامان اسماعیلی مامان اسماعیلی هفته بیستم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچه مامان عسلچه ۷ ماهگی
مامان مهرداد مامان مهرداد ۲ ماهگی