خانما هزینه سونوگرافی آنومالی توی تهران چقدره؟

۱۰ پاسخ

۷۵۰ تومن بیمه تامین

من شهدای تجریش دادم حدود یک تومن شد

از ۱۲۰۰ تا سه تومن

۲۷۰۰ انومالی
۲۸۵۰ اکوی قلب جنین

برا من با اکو‌قلب بود
5,300

من دكتر شاكري هفته گذشته ٢٢٤٠ دادم

۳۲۰۰دادم

من ازمایشش شد ۳ تومن ولی سونو آنومالی خودش ارزون شد واسم1 تومن

3300.

من ۲۷۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان هامین و.. مامان مامان هامین و.. هفته بیستم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ام بارداری
مامان اسماعیلی مامان اسماعیلی هفته بیستم بارداری
مامان جوجه صورتی🩷 مامان جوجه صورتی🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری