سلام خانوما هزینه سونو انومالی آزاد چقدره؟؟

۱۰ پاسخ

۳میلیون و صد

آها ممنون عزیزم اخه همدان میگفت با دفترچه ۸۰۰

من فقط سونوی انومالی و داپلر شد۲۵۰۰

یکو سیصد ، با آزمایشش دو تومن

من ۱۲۰۰ دادم

۱۷۰۰دادم سونو انومالی روز چهارشنبه

من دیروز رفتم آزاد حدود ۱و صد بود من بیمه داشتم ۳۳۹ شد

من ۱۶۰۰ دادم فقط سونو

من ۲۲۰۰ دادم

3میلیون

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وسوم بارداری