سلام هزینه سونو آنومالی چقدره تقریبا

۱۶ پاسخ

هر جایی متفاوته ولی من یه جا توی مشهد رفتم ۶۰۰ و خورده ایی

بستگی داره پایه یا پیشرفته من پذیرفته دکتر گفت باید برم ون تومن تقریبا

من انجام دادم 27 خیلی گرونه

سلام عزیزم شما چند هفته میرین آنومالی؟
من دکترم گفته ۱۶ هفته و ۲ روز
خوبه؟

انشالله سلامتی عزیزم سونوتو بدی و انشالله زایمان خوبی داشته باشی با توکل به خدا

بله عزیزم تنها جایی بود که واقعا هزینه اش از همه جا کمتر بود بعد اگر میخواین خانوم باشه شب برین چون روزا مرد میشینه

سلام . شیراز ۴ میلیون

منو دکترم یکم زودتر فرستاد 880 شد

من رفتم ۱ تومن شد سونو ۴۶۰ آزمایش

من ۲شنبه رفتم ۱۶۵۰ شد

میگم شما تموم های بچتون رو خمسه احساس میکنید یا هرزگاهی

من یه هر جا زنک زدم دومیلیون و پونصد

من پرسیدم 5.400 هزینه سونو شنبه می‌خوام برم

من دیروز انجام دادم ۶۸۰

آزمایشم هست

2500 2700

سوال های مرتبط

مامان بابک مامان بابک ۱ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا هفته چهلم بارداری
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری