سلام خانما هزینه سونو انومالی چقدره

۸ پاسخ

من آنومالی پیشرفتم دوقلویی گف میشه۶تومن

برای من ۱۴۵۰

انشاالله که صحیح و سالمه چند هفته میخوای بری انومالی

جایی که من نوبت دارم هفته بعد برم بیمه قبول نمیکنه گفت میشه سه تومن

ممنونم از همگی

بدون بیمه ۱۳۵۰ با بیمه ۱ تومن

من ۱۳۰۰شد

بستگی داره چه انومالی ای باشه
بدون بیمه باشه یا بابیمه
درمانگاه دولتی باشه یا سونو‌گرافی خصوصی
من درمانگاه دولتی پرسیدم آزاد گفت ۱۲۰۰ این حدودا

سوال های مرتبط

مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان " مهدیار " مامان " مهدیار " هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان هامین و.. مامان مامان هامین و.. هفته نوزدهم بارداری
مامان بابک مامان بابک ۱ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا هفته چهلم بارداری