خانما هزینه سونو آنومالی چقدره؟!

۱۳ پاسخ

من واسه پنجشنبه نوبت دارم گفتن ۲۴۰۰

2.800

بستگی به جایی ک میری داده
مال من ۴۵۰۰ شد سونو

من آزاد شد ۱۶۵۰
آزمایششم میشد ۴۳۰۰
ولی گفت آزمایشش ضروری نیست میتونی ندی

1300👣👣👣

زنگ زدم نوبت گرفتم گفت ۱۲۰۰

۱۹۰۰من

۲۳۰۰هم آزمایش

سونو۱۴۰۰

از من ۶۰۰ گرفتن

از من ۲۲۰۰

۱۲۰۰گرفتن ازمن

۲۸۰۰ از من گرفتن

سوال های مرتبط

مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی
مامان " مهدیار " مامان " مهدیار " هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان هامین و.. مامان مامان هامین و.. هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی