سونو آنومالی آزاده ؟
هزینه اش چقدر شده الان؟

۹ پاسخ

من نوبت گرفتم گفتن 3600

مم ۳۳۰۰ دادم
بیمه کلا ۳۰۰ ۴۰۰ تقبل میکنه😐😐

بستگی ب وجدان محلی ک میری داره

۶/۲۰۰

ازاد 4تومن

۳میلیون ۱۶۴ هزار

آره آزاده واسه من شد۴۵۰۰

آره آزاده بیمه شاید ۱۰۰ تومن یا ۲۰۰ تومن ازش رو بده ، تازه اگه بده ، انتی برا من شد ۲۳۰۰ آنومالی نمیدونم

آره سونوگرافی شده ۲ میلیون و ۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوقی💚 مامان فندوقی💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد