خانما هزینه سونو انومالی تون چقدر شده

۱۵ پاسخ

باید دقیقا ۱۸هفته تمام شده باشه وارد هفته۱۹شده باشم؟

2400

شد 1200

واقعا کسی ک پول نداره نباید بچه بیاره خیلی ب ادم فشار میاد خدایی خیلی گرونه. من دیروز ازمایش غربالگری دوم دادم دومیلیون ششصد

آزمایش من دو میلیون شد سونو هم یک ودویست

۸۰۰خورده ای

۷۸۰با بیمه تامین

۲۵۰۰.

با اکو قلب جنین ۳ و خورده ای

پس‌چرا واسه من اونقدر زیاد شد؟
سونو و‌اکوی قلب جنین باهم شد حدودا ۳۸۰۰

۸۴۰تومن

‌‌‌‌‌1650

۸۷۷ ت

۲۳۷۰

من الان زنگ زدم میگه فعلا یکو سیصد ولی از 16فروردین بیشتر میشه نوبت منم 19فروردینه

سوال های مرتبط

مامان فندوقی💚 مامان فندوقی💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مطهره و...🩵 مامان مطهره و...🩵 هفته سی‌ویکم بارداری