سلام خانما هزینه سونو انومالی چقدر ه ؟

۱۲ پاسخ

برای من دو نیم شد

من2 شد

برا من 1200

شماعی ۱۷۰۰ تا ۲۵۰۰ گف
بلورساز ۱۷۰۰ نهایتاً نمدونم بقیه رو

بستگی داره کجا بری
نسل فردا آنومالی معمولی دو و خورده ای
آنومالی پیشرفته ۳۵۰۰ با اکوی قلب ۵۷۰۰

پس ۳تومن تا ۴ تومن در میاد واویلا

سلام از من ۳۲۰۰ شد

بستگی داره برای من ۳۴۰۰ شد

برا من شد ۱۱۰۰

برا من ۱/۱۰۰شد تقریبا

بعد انومالی باید 12هفته بری

سلام یک میلیون شد برا من

سوال های مرتبط

مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان مطهره و...🩵 مامان مطهره و...🩵 هفته سی‌ویکم بارداری